سایت دانشگاه شاهد shahed.ac.ir | سامانه بهستان

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دانشگاه شاهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت دانشگاه شاهد shahed.ac.ir با هدف ارائه خدمات به دانشجویان این دانشگاه راه اندازی شده است لذا سایت های بسیاری زیر مجموعه سایت دانشگاه شاهد قرار داد به عنوان مثال سایت ناد را میتوان نام برد.
 
ثبت نام دانشگاه شاهد ۱۴۰۲ به چه صورت می باشد توجه داشته باشید دانشگاه شاهد از دانشگاه های دولتی با شرایط خاص است که زیر نظر بنیاد شهید قرار دارد و هر ساله در دو نوبت روزانه و نوبت دوم، اقدام به جذب دانشجو می کند. در ادامه مقاله در مورد این موضوع گفتگو خواهیم کرد با یک دیگر.
 

دانشگاه شاهد shahed.ac.ir، برای رسیدگی به امور فرهنگی و تحصیلی فرزندان شهدا، آزادگان، مفقودان و جانبازان انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی برای ایجاد عرصه آموزشی و تحقیقاتی لازم در سطح عالی، در مهرماه ۱۳۶۹، با پذیرش ۱۶۵ نفر دانشجو در ۷ رشته تحصیلی (پرستاری، مامایی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی، روانشناسی، ریاضی و نقاشی) فعالیت خود را آغاز کرد.

در این مقاله قصد داریم در مورد موضاعاتی چون : مزایا و معایب دانشگاه شاهد – نحوه ورود به سایت دانشگاه شاهد shahed.ac.ir – دانشگاه شاهد چیست – سایت ثبت نام دانشگاه شاهد shahed.ac.ir – دانشگاه شاهد ورود به سیستم shahed.ac.ir – انتخاب واحد دانشگاه شاهد – ثبت نام دانشگاه شاهد – ورود به سامانه بهستان دانشگاه شاهد با یک دیگر صحبت کنیم.

سایت سامانه دانشگاه شاهد shahed.ac.ir

سایت دانشگاه شاهد shahed.ac.ir

سایت دانشگاه شاهد به نشانی shahed.ac.ir برای دسترسی دانشجویان به خدمات اینترنتی دانشگاه شاهد راه اندازی شده و با اهداف ارائه خدمات بصورت الکترونیکی اقدام به توسعه این وبسایت کرده است.

دانشگاه شاهد همچون دانشگاه های تربیت مدرس و… یک دانشگاه جامع است. به معنی که این دانشگاه متولی آموزش دانشجویان در رشته های وابسته به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری است . علیرغم اینکه این دانشگاه به عنوان یک دانشگاهغیر انتفاعیدرشورای انقلابفرهنگی به ثبت رسیده ،اما برای دانشجویان هردو گروه آموزشی بهداشت و علوم ازقوانین دانشجویان دانشگاه های دولتی وزارتین استفاده می شود.

یعنی علی‌رغم ثبت این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه غیرانتفاعی، این دانشگاه در حوزه دانشجویی کاملاً دولتی است . با این تفاوت که متقاضیان ورود به دانشگاه علاوه بر شرکت در آزمون های سراسری کارشناسی، کارشناسی ارشدیادکتری تخصصیمی بایست در گزینش دانشگاه شاهد(بررسی صلاحیت عمومی) شرکت و در این گزینش قبول شوند.

مقاله پیشنهادی » سامانه پنجره خدمات دولت

سایت دانشگاه شاهد shahed.ac.ir از قسمت های مختلفی تشکل شده است.

ثبت نام در دانشگاه شاهد shahed.ac.ir

اگر شما نیز قصد ثبت نام دانشگاه شاهد shahed.ac.ir را دارید باید بدانید که ثبت نام شاهد بصورت غیر حضوری  و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش انجام می شود برای شرکت در کنکور سراسری در هر یک از زیرگروه های آزمایشی اصلی و شناور، لازم است که کارت‌های اعتباری جداگانه را خریداری کنید.

اکنون برای ثبت نام در کنکور سراسری می بایست طبق مراحل زیر عمل کنید.

در قدم اول به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکی ” sanjesh.org ” وارد شوید. حالا بر روی گزینه “سراسری ” کلیک کنید. توجه داشته باشید در صورت اعلام زمان ثبت نام که توسط سایت سنجش نیز اعلام میگردد گزینه بعنوان “ثبت نام آزمون سراسری 1402”  برای شما نمایش داده میشود و میتوانید با کلیک  بر روی آن ثبت نام دانشگاه شاهد shahed.ac.ir را تکمیل کنید.

مقاله پیشنهادی » پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش

هزینه ثبت نام  در دانشگاه شاهد

ابتدا وارد سایت ساز مان سنجش به نشانی sanjesh.org وارد شدید. اکنون می بایست با خرید کارت اعتباری، هزینه ثبت نام در کنکور سراسری را پرداخت کنید.  حال می بایست در ابتدا از منوی اصلی موجود در سمت راست سایت، بر روی گزینه “خرید سریال ثبت نام” کلیک نمایید.

سپس شما وارد مرحله درگاه پرداختی هزینه ثبت نام کنکور می شوید حال برای پرداخت هزینه ثبت نام در دانشگاه شاهد مبلغ درخواستی را بصورت اینترنتی باید پرداخت کنید. بعد از پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه شاهد برای شما یک کد رهگیری به شما داده میشود آن را تا پایان ثبت نام پیش خود یاد داشت کنید.

شرایط ثبت نام در دانشگاه شاهد

 

شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه شاهد

  1.  اعتقاد به دین مبین اسلام و التزام عملی به احکامدکتری بدون آزمون دانشگاه شاهد
  2. اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی
  3.  عدم سابقه وابستگی تشکیلاتی، هواداری از احزاب و سازمان ها و گروه های غیر قانونی
  4. نداشتن سابقه محکومیت کیفری مؤثر
  5. پایبندی کامل به ضوابط و مقررات دانشگاه
  6. رعایت کامل ضوابط پوشش اسلامی و شئونات اسلامی برای خواهران و برادران (اعتقاد و التزام عملی به چادر به عنوان حجاب برتر برای خواهران ضروری است)

    تبصره 1: در خصوص صلاحیت­‌های عمومی متقاضیان، بررسی و مصاحبه لازم از سوی واحد بررسی صلاحیت‌های عمومی دانشجویان دانشگاه صورت می پذیرد که زمان و مکان آن متعاقباً اعلام می­شود.

    تبصره 2: بعد از تایید صلاحیت علمی و عمومی داوطلب توسط دانشگاه، پذیرش قطعی و نهایی داوطلب منحصراً پس از تایید سازمان سنجش آموزش کشور و هیات مرکزی گزینش دانشجو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت خواهد گرفت.

شرایط اختصاصی  ثبت نام در دانشگاه شاهد

1- دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از یکی از دانشگاه­های داخل کشور.

2- دارا بودن میانگین کل 16 و یا بالاتر در مقطع کارشناسی

3- دارا بودن میانگین کل 17 و یا بالاتر بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد

4- سپری نشدن بیش از دو سال از تاریخ فراغت از تحصیل دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد

5- کسب حداقل 7 امتیاز پژوهشی از ردیف اول جدول شماره 1 اصلاحیه آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان 

6- کسب حداقل 60 امتیاز از فعالیت­‌های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق جداول 1 تا 4 اصلاحیه آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان که توسط کمیته تخصصی مصاحبه کننده تعیین می­شود.

7- دانش آموختگی متقاضی حداکثر تا تاریخ 1400/6/31

تبصره 1: محاسبه معدل تراز شده در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد پس از ارسال مدارک انجام می­شود.

تبصره 2: مدارک ارسالی دانش آموختگان و دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه های آزاد اسلامی، کلیه موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پیام نور، جامع علمی ـ کاربردی، دانش آموختگان دوره­های مجازی، نیمه حضوری، پردیس های بین الملل، دانش آموختگان اتباع خارجی، فارغ التحصیلان دانشگاه­ های خارج از کشور و پردیس­های خودگردان سایر دانشگاهها مورد بررسی قرار نمی­گیرد.

تبصره 3: متقاضیان رشته خانواده و سلامت جنسی باید شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بند 7 برنامه درسی دوره دکتری رشته خانواده و سلامت جنسی (ویژه دانشگاه شاهد) مصوب هشتصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورخ 95/08/15 را نیز داشته باشند.

مقاله پیشنهادی » سامانه خدمات الکترونیک سایت ایثار

پذیرش در دانشگاه شاهد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳

دو نکته بسیار مهم درمورد پذیرش در دانشگاه شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

نکته اول : انتخاب رشته دانشگاه شاهد هم زمان با انتخاب رشته دانشگاه سراسری انجام می شود.

به عبارتی دیگر متقاضیان و علاقمندان تحصیل در دانشگاه شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ جهت انجام فرآیند انتخاب رشته، باید دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری مربوط به گروه آزمایشی خود را از سایت سازمان سنجش دریافت و از این طریق از لیست رشته های ارائه شده دانشگاه شاهد آگاهی یافته سپس در صورت دارا بودن رشته مورد نظر، آن را انتخاب نمایید.

متقاضیان علاقمند به پذیرش در دانشگاه شاهد باید کد رشته های مورد نظر و مربوط به این دانشگاه را در اولویت های اول خود قرار دهند، چرا که نحوه بررسی فرم انتخاب رشته بدین صورت است که از ابتدا و به ترتیب رشته های انتخابی داوطلبان بررسی می شود و اگر رتبه لازم برای رشته اول را به دست آورده باشند، دیگر انتخاب های بعدی آن ها بررسی نخواهد شد. لذا اگر داوطلبی رشته اول خود را غیر از رشته های دانشگاه شاهد قرار دهد و در همان انتخاب های اول خود نمره لازم را به دست آورد، دیگر جهت مصاحبه دانشگاه شاهد دعوت نخواهد شد.

مدارک لازم ثبت نام دانشگاه شاهد ۱۴۰۲

مدارک لازم ثبت نام در دانشگاه شاهد ۱۴۰۲

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه شاهد ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

  • با ابعاد 4×3 یا 4×6
  • بدون حاشیه
  • اسکن با قالب jpg
  • دارای حجم کمتر از 70 کیلوبایت
  • رنگی با پس زمینه سفید
  • مربوط به سال جاری
  • واضح، بدون هر گونه خدشه
  • تمام رخ

مقاله پیشنهادی » سایت دانشگاه آزاد iau.ir

ورود به سایت دانشگاه شاهد shahed.ac.ir

َدانشگاه شاهد یکی از دانشگاه های پرطرفدار است که هرساله تعداد زیادی دانشجو میپذیرد. این دانشگاه جز گروه دانشگاه های شرایط خاص است و دانشجویان علاوه برشرکت و قبولی در کنکور سراسری، میبایست در مرحله مصاحبه نیز شرکت کنند.

داوطلبانی که دانشگاه شاهد را در فرم انتخاب رشته خود قرار داده اند باید قبل از تایم انتخاب رشته، منتظر دعوت به مصاحبه باشند. افرادی که به مصاحبه دعوت میشوند عموما چند برابر ظرفیت پذیرش هستند.

اکنون در این قسمت از مقاله نحوه ورود به سایت دانشگاه شاهد shahed.ac.ir را قصد داریم به شما آموزش دهیم.

در قدم اول ورود به سیستم دانشگاه شاهد کافیست آدرس اینترنتی https://www.shahed.ac.ir  این دانشگاه را در گوگل سرچ کنید. اکنون مستقیم وارد صفحه اصلی این سامانه می شوید.

همچنین برای ورود مستقیم بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

راهنمای مصاحبه دانشگاه شاهد

مصاحبه دانشگاه شاهد دارای دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی می باشد که ، قبل از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری و توسط دانشگاه برگزار می شود.

افرادی که در آزمون کتبی حد نصاب قبولی را دریافت کرده اند به مصاحبه شفاهی دعوت میشوند. پس از آن پذیرفته شدگان نهای مشخص میشود.

اگر داوطلب به هر دلیلی از سوی «واحد بررسی صلاحیت های عمومی» حائز صلاحیت های عمومی دانشگاه شاهد شناخته نشود، صرفا انتخاب های دانشگاه شاهد وی از لیست انتخاب های وی حذف می شود و حذف انتخاب های دانشگاه شاهد داوطلب، بر اولویت های قبل و یا بعد او تاثیر نخواهد داشت.

مدارک مصاحبه دانشگاه شاهد

برای مراجعه حضوری جهت مصاحبه دانشگاه شاهد مدارکی را باید همراه داشته باشید. جهت اطلاع از مدارک و شرایط کامل مصاحبه دانشگاه شاهد با شماره های زیر با سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید :

معرفی شدگان به مصاحبه دانشگاه شاهد ، بایستی با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این دانشگاه از مدارک لازم برای حضور در مصاحبه مطلع شوند. خلاصه مدارک لازم به شرح زیر است :

یک قطعه عکس 4*3 پشت نویسی شده

اصل و کپی صفحات شناسنامه

اصل و کپی کارت ملی

یک عدد خودکار آبی

توجه داشته باشید افزادی که عضو پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت هستند باید در تمامی مراحل حضور داشته باشند، در غیر این صورت نمیتوانند اعتراضی داشته باشند.

سامانه بهستان دانشگاه شاهد

سامانه بهستان دانشگاه شاهد eduportal.shahed.ac.ir

سامانه بهستان دانشگاه شاهد به آدرس eduportal.shahed.ac.ir مثل سامانه ناد بریا انجام امور دانشجویی چون ثبت نام نوورود ها، اطلاعیه های انتخاب واحد و سایر موارد راه اندازی شده است.

دانشجویان دانشگاه شاهد برای انجام هر کدام از فرآیندهای گفته شده، که نیازمند ورود به این سامانه ها می باشد، ابتدا باید به بخش اطلاعیه های دانشگاه مراجعه کنند.

براي استفاده از سامانه بهستان يک شناسه کاربری منحصر به فرد و گذر واژه به شما اختصاص داده مي‌شود، که شما براي ورود به سامانه از آن استفاده مي‌کنيد.
در اولين بار ورود به سامانه شما مجبور به تغيير گذر واژه و در صورت تمايل شناسه کاربری خود خواهيد بود.

گذر واژه شما به صورت غير قابل بازگشت درهم ريزي شده و در سامانه نگهداري مي‌شود، بنابراين اشخاص ديگر قادر نيستند از طريق سامانه به گذر واژه شما دسترسي داشته باشند.
مسئوليت کامل حفظ و نگهداري شناسه کاربری و گذر واژه بر عهده شما است. به اين ترتيب شما مسئول کليه اعمالي هستيد که درسامانه از طريق شناسه کاربری شما انجام مي‌شود.
شناسه کاربری و گذر واژه اختصاص يافته به شما، فقط براي استفاده شخصي است و شما حق واگذاري آن را به شخص ديگري نداريد.

شما اجازه استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه شخص ديگري را حتي با اجازه وي نخواهيد داشت استفاده از اطلاعات موجود در سامانه و تغيير در آن توسط شما، فقط در محدوده قوانين جاري دانشگاه مجاز بوده و مسئوليت و عواقب هر گونه تغيير خارج از قوانين جاري به عهده شما خواهد بود.

اگر قصد ورود به سامانه بهستان دانشگاه شاهد eduportal.shahed.ac.ir دارید کافیست بر روی دکمه آبی رنگ زیر کلیک کنید تا مستقیم وارد سامانه بهستان دانشگاه شاهد شوید.

1401etel

آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد 1403-1402

فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1403-1402

دانشگاه شاهد به استناد آیین‌نامه شماره 307862/2 مورخ 17/10/1401 پذیرش بدون آزمون استعدادهاي درخشان مقطع کارشناسی ارشد وزارت علوم،تحقيقات و فنآوري و ابلاغيه هاي بعدي از بین دانشجویان و دانش آموختگان ممتاز و مستعد دوره کارشناسي پيوسته دانشگاه شاهد و سایر دانشگاه ‌ها و بر طبق موارد مندرج در این اطلاعیه، پس از بررسی مدارک علمی-پژوهشی، انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی جهت دوره روزانه کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1403-1402 برای رشته-گرایش‌های مندرج در جدول پیوست اين فراخوان، دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه شاهد به استناد آیین‌نامه شماره 307862/2 مورخ 1401/10/17 پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد وزارت علوم،تحقیقات و فنآوری و ابلاغیه های بعدی از بین دانشجویان و دانش آموختگان ممتاز و مستعد دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه شاهد و سایر دانشگاه ‌ها و بر طبق موارد مندرج در این اطلاعیه، پس از بررسی مدارک علمی-پژوهشی، انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی جهت دوره روزانه کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1403-1402 برای رشته-گرایش‌های مندرج در جدول پیوست این فراخوان، دانشجو می‌پذیرد.

شرایط پذیرش متقاضیان:

1- دارا بودن صلاحیت عمومی جهت ادامه تحصیل بر اساس مقررات دانشگاه شاهد و آیین‌نامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

2- دانشجویان کارشناسی پیوسته دانشگاه شاهد و سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی دولتی ورودی بهمن 97 (به شرط دانش آموختگی طی 8 نیمسال تا بهمن 1401 ) و ورودی های مهر 98 (به شرط دانش آموختگی تا تاریخ 31/06/1402)، مشروط بر احراز یکی از شرایط زیر:

2-1 دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه شاهد و سایر دانشگاههای دولتی که تا پایان نیمسال ششم تحصیلی ( وتابستان متصل به ترم ششم تحصیلی ) ، سه چهارم از واحدهای درسی (عدد غیرصحیح تعداد واحدها به پائین گرد شود) مصوب شورای عالی برنامه ریزی آموزشی را گذرانده و به لحاظ معدل کل نمرات جزء بیست درصد برتر (عدد غیرصحیح به صورت ریاضی گرد و به عدد صحیح تبدیل شود) دانشجویان هم رشته – هم ورودی خود باشند و حداکثر طی 8 نیمسال دانش آموخته شوند.

2-2 دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه شاهد که تا پایان نیمسال ششم تحصیلی (ویا تابستان متصل به ترم ششم تحصیلی) سه چهارم واحدهای درسی مصوب شورای عالی برنامه ریزی آموزشی را گذرانده و جزء ده درصد برتر بعدی، رتبه های بعد از بیست درصد (پذیرش در صورت عدم تکمیل ظرفیت در رشته های انتخابی) باشند.

2-4 درخواست پذیرش متقاضیانی که در طول 6 نیمسال تحصیلی در دوره کارشناسی پیوسته دانش آموخته شوند و به لحاظ معدل کل در مقایسه با معدل کل نمرات 8 نیمسال دانشجویان هم رشته و غیر هم ورودی خود جزء بیست درصد برتر باشند به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد همان سال، قابل بررسی است.

2-5 دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته می توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون بهره مند  شوند که سنوات تحصیلی آنها در دوره کارشناسی پیوسته از ورود به رشته و دانشگاه اول تا دانش آموختگی از رشته و دانشگاه دوم، حداکثر 8 نیمسال باشد و مقایسه متقاضیان برای رتبه بندی و تعیین بیست درصد برتر با دانشجویان دانشگاهی انجام می شود که بیشترین واحد درسی خود را با آنها گذرانده اند…

2-6  سایر دانشجویان کارشناسی واجد شرایط برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر مطابق با استناد آیین‌نامه شماره 307862/2 مورخ 17/10/1401  پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دوره کارشناسی ارشد وزارت علوم،تحقیقات و فنآوری .

شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرش دانشجو (صلاحیت های عمومی) در دانشگاه شاهد:

  • اعتقاد به دین مبین اسلام و التزام عملی به احکام
  • اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه،نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی
  • عدم سابقه وابستگی تشکیلاتی،هواداری از احزاب و سازمان ها و گروههای غیرقانونی
  • نداشتن سابقه محکومیت کیفری موثر
  • پایبندی کامل به ضوابط و مقررات دانشگاه
  • رعایت کامل ضوابط پوشش اسلامی و شئونات اسلامی برای خواهران و برادران(اعتقاد و التزام عملی به چادر به عنوان حجاب برتر برای خواهران ضروری است)

بدیهی است در خصوص صلاحیت های عمومی متقاضیان دوره و احراز موارد فوق بررسی لازم از سوی واحد بررسی صلاحیت های عمومی دانشگاه صورت پذیرفته و پذیرش داوطلبان منحصراً منوط به تائید واحد بررسی صلاحیت های عمومی دانشگاه خواهد بود.

تذکـرات مهـم:

  • رشته‌های مندرج در جدول رشته‌ها نهایی نمی‌باشد، هر گونه تغییر در رشته ها ( اضافه یا حذف یک یا چند رشته /گرایش) از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد. متقاضیان می بایست بطور مستمر سایت دانشگاه شاهد را پیگیری نمایند.
  • متقاضی موظف است حداکثر تعداد سه رشته/گرایش مقطع کارشناسی ارشد را (مرتبط با رشته مقطع کارشناسی) به ترتیب اولویت (براساس جدول رشته ها) مشخص نماید.
  • درخواست متقاضیان صرفاً دراولویت هایی بررسی می شود که در فرم تقاضانامه و در زمان ثبت نام اینترنتی انتخاب کرده است، لذا در انتخاب رشته/گرایش دقت کامل صورت پذیرد.(نام رشته و گرایش درج شده در سامانه ثبت نام و فرم تقاضانامه یکسان باشد).
  • عدم حضور در مصاحبه صلاحیت های عمومی در تاریخ های اعلام شده از سوی این دانشگاه به منزله انصراف متقاضی تلقی خواهد شد.
  • مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام اینترنتی نکرده باشند قابل بررسی نخواهد بود.
  • چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی مدارک و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب شرایط پذیرش از طریق این فراخوان را ندارد یا مغایریتی بین مدارک و مستندات ارائه شده با اصل مدارک وجود داشته باشد، پذیرش دانشجو لغو و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
  • بدیهی است تکمیل فرم تقاضانامه و شرکت در این فراخوان هیچ­گونه حقی برای متقاضی جهت ورود بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1403-1402 این دانشگاه ایجاد نمی‌کند.
  • پس از بررسی مدارک ارسالی نتیجه نهایی (پذیرش مشروط) به نحو مقتضی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد. ضرورت دارد پذیرفته شدگان در تاریخی که متعاقباً در سایت دانشگاه اعلام خواهد شد جهت ارائه اصل مدارک و سوابق تحصیلی خود (که در سامانه ثبت نام بارگذاری نموده اند) اقدام نمایند. بدیهی است پذیرش و ثبت نام قطعی منوط به تائید سازمان سنجش آموزش کشور و سایر مراجع ذیصلاح است.

ثبت نام الکترونیـکی:

متقاضیان باید جهت ثبت نام الکترونیکی از تاریخ 03/12/1401 لغایت 25/12/1401 با مراجعه به سامانه استعداد درخشان به آدرس اینترنتی http://sabt.shahed.ac.ir نسبت به انجام ثبت نام پذیرش بدون آزمون استعداد درخشال سال 1402 و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

فرآیند ثبت نام متقاضیان :

  1. مرحله نخست به آدرس اینترنتی http://sabt.shahed.ac.ir سامانه ثبت نام پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه مراجعه نمائید.
  2. پس از ثبت اطلاعات اولیه هویتی یک ایمیل برای متقاضی ارسال خواهد شد که به منزله لینک فعالسازی ایمیل بوده و از آن برای ایجاد حساب کاربری استفاده شده و کاربر برای ورود به سامانه ثبت نام پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان استفاده می کند.(داوطلبان حداکثر تا 4 ساعت باید نسبت به فعالسازی ایمیل خود اقدام و وارد سامانه ثبت نام شودند).
  3. متقاضیان باید نسبت به آماده سازی مدارک و تکمیل فرم ها مطابق فراخوان و بارگذاری آن ها در سامانه ثبت نام اقدام نمایند.
  4. در قسمت دانلود فرم ها سه فرم قرار داده شده است که باید متقاضی به شرح زیر تکمیل و در قالب فایل PDF در سامانه بارگذاری نماید:

فرم شماره1: تقاضانامه بطور کامل تکمیل و پس از امضاء متقاضی بارگذاری شود.

فرم شماره2: گواهی استعداد درخشان مربوط به دانشجویان دانشگاه شاهد که پس از تکمیل به تائید دانشکده مربوطه رسیده باشد.

فرم شماره3: گواهی استعداد درخشان مربوط به دانشجویان سایر دانشگاهها که باید بعد از تکمیل به تائید دانشگاه محل تحصیل رسیده باشد

متقاضی باید در قسمت انتخاب رشته ، حداکثر سه رشته /گرایش مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی را به ترتیب اولویت و به همراه کد رشته ها در سامانه وارد نماید.(بعد از تایید نهایی رشته انتخابی از سوی متقاضی امکان تغییر وجود ندارد و می بایست مراحل ثبت نام از ابتدا شروع نماید).

    مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی

  • یک قطعه عکس اسکن شده به فرمت JPEG با حداکثر حجم KB 100
  • اسکن واضح صفحات اول و دوم شناسنامه(سریال شناسنامه مشخص باشد) و صفحه مربوط به درج تغییرات شناسنامه به انضمام اسکن واضح کارت ملی یا رسید درخواست صدور کارت ملی
  • اسکن واضح کارنامه تحصیلی مقطع کارشناسی پیوسته به تفکیک کلیه ترم های تحصیلی مختص دانشجویان سایر دانشگاهها(تعداد واحد، معدل هر ترم ، تعداد کل واحدها و معدل کل تا پایان ترم ششم تحصیلی ]و یا تابستان متصل به ترم ششم تحصیلی[ لحاظ شده باشد).
  • تکمیل  فرم تقاضانامه (شماره 1)
  • تکمیل  فرم گواهی تعداد واحد گذرانده، معدل و رتبه (فرم شماره 2 مربوط به دانشجویان دانشگاه شاهد و فرم شماره 3 مربوط به دانشجویان سایر دانشگاهها
  • حداقل یک عدد توصیه نامه علمی رسمی، یک نسخه از مقالات منتشر شده در مجلات علمی و پژوهشی، ثبت اختراع یا سایرموارد (درصورت وجود).
  • کلیه مدارک لازم را واضح اسکن نموده و به تفکیک موارد درخواستی در قالب فایل PDF (پی دی اف ) بارگذاری نمائید.

به مدارک ناقص یا ناخوانا ترتیب اثر داده نخواهد شد.

آخرین مهلت ارسال مدارک تاریخ 25/12/1401 می‌باشد.

– متقاضیان در صورت نیاز به کسب اطلاعات تکمیلی می توانند در طول ساعات اداری (8 صبح الی 14:30) با شماره های زیر تماس حاصل نمایند.

     – 51215228 دفتر استعدادهای درخشان (بخش آموزشی)

     –  51215034 -51215044 اداره فنآوری (بخش انفورماتیک و سامانه آموزشی)

دانلود فرم ها

اسامی رشته‌های ارشد بدون آزمون سال 1402

راهنمای ثبت نام استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

فرم شماره 1- درخواست پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان

فرم شماره 2-اعلام واحد و رتبه دانشجویان دانشگاه شاهد

فرم شماره 3-اعلام واحد و رتبه دانشجویان سایر دانشگاهها

سؤالات متداول سایت دانشگاه شاهد shahed.ac.ir

برای ورود به سایت دانشگاه شاهد کافیست به آدرس اینترنی https://www.shahed.ac.ir مراجعه کنید.

برای ورود به سایت دانشگاه شاهد کافیست به آدرس اینترنی https://www.shahed.ac.ir مراجعه کنید.

برای ورود به سایت دانشگاه شاهد کافیست به آدرس اینترنی https://www.shahed.ac.ir مراجعه کنید.

5.9/6 - (32 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دانشگاه شاهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا